کشف ۹۷ راس دام قاچاق در فیروزآباد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد از کشف و توقیف ۹ محموله قاچاق دام سبک در بخش های مرکزی و میمند این شهرستان خبر داد.

به گزارش فیروزنا، حبیب کوهکن با اعلام این خبر گفت: در بازرسی از هشت دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه خودروی نیسان توسط نیروی انتظامی، ۹۷ رأس گوسفند فاقد مجوز دامپزشکی کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی احشام قاچاق محموله های مکشوفه را دو میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، افزود: خودروها و محموله های فوق توقیف‌ شده‌اند و ۹ راننده متخلف نیز برای طی مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کوهکن با بیان اینکه در این بازرسی ها تعداد ۹۶ راس بره نر و یک راس بره ماده کشف شد، تأکید کرد: هرگونه جابجایی و انتقال دام زنده باید پس از اخذ مجوزهای لازم از اداره دامپزشکی و جهاد کشاورزی انجام شود، در غیر این صورت قاچاق محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه دام‌های مکشوفه پس از هویت گذاری به محل نگهداری در استان فارس منتقل‌ شدند، خاطرنشان کرد: در مبارزه با قاچاق دام زنده بدون هیچ اغماضی با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ساخت سفره نان پرندگان در مدرسه ابتدایی فیروزآباد

س اردیبهشت ۱۱ , ۱۴۰۳
به گزارش فیروزنا به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش فیروزآباد در یکی از مدارس ابتدایی فیروزآباد محلی به عنوان سفره نان پرندگان با همکاری دانش آموزان ساخته شد. افسری مدیر دبستان تمدن سازان با بیان اینکه پرندگان هم جزئی از زندگی ما هستند و باید به آنها […]

You May Like