طرح آبرسانی به روستای جایدشت گشایش یافت

 مدیرعامل شرکت آبفا فارس گفت: طرح آبرسانی به روستای جایدشت شهرستان فیروزآباد فارس از منطقه دوقلات، با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش فیروزنا، علی جان صادق پور شنبه در آیین گشایش این طرح اظهار کرد: در اوایل سال جاری شهرستان فیروزآباد یکی از شهرستان‌های دارای تنش آبی شدید محسوب می‌شد که با اجرای مصوبات راهگشای کمیته بحران شرکت آبفا استان این تنش آبی قبل از بروز تنش‌های اجتماعی، به خوبی مدیریت شد.

مدیرعامل شرکت آبفا فارس افزود: طی ماه‌های گذشته پروژه‌های آبرسانی قابل توجهی در شهرستان فیروزآباد اجرا و به بهره برداری رسید.

وی در خصوص طرح آبرسانی به روستای جایدشت از منطقه دوقلات، گفت: این طرح شامل حفر، تجهیز و برق رسانی یک حلقه چاه، اجرای هفت هزار متر خط انتقال آب شرب، اجرای یک هزار و ۲۰۰ متر شبکه توزیع و هزار متر خط انتقال برق است که با صرف اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

صادق‌پور میزان آبدهی این چاه را ۲۵ لیتر بر ثانیه و جمعیت بهره‌مند از آن را ۲هزار و ۸۰۰ خانوار از مردم روستای جایدشت عنوان کرد.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

یارانه هیچ‌کسی قطع نخواهد شد

س اسفند ۱ , ۱۴۰۲
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس گفت: خرید از کالابرگ شرایط عدم انتفاع از یارانه برای شهروندان ایجاد نمی‌کند و یارانه هیچ‌کسی به‌خاطر کالابرگ قطع نخواهد شد. به گزارش فیروزنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، مرتضی شریفی مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در زمینه پرداخت یارانه‌ها […]

You May Like