دکتر فروردین با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۲ بهمن را تبریک گفت

دکتر محمد مهدی فروردین نماینده فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین با صدور پیامی ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از آحاد مردم غیور و انقلابی استان برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

متن پیام

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

حادثه بیست‌ودوم بهمن و پیروزی انقلاب، پایان تحقیر ملّت ایران بود. مقام معظّم رهبری(مدّ ظلّه العالی)

یوم الله ۲۲ بهمن‌ماه روز خروش ملّتی است که با رهبری حسین زمانش؛ حضرت امام خمینی(ره)، سرود رهایی سر دادند و طلوع حق و حقیقت را رقم زدند؛ روزی که بزرگترین حماسه تاریخ این سرزمین با شکست استکبار جهانی در برابر اراده و قدرت ملّت و استقرار نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.

در چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، میهن پهناورمان بر فراز قلّه‌های افتخار و پیشرفت جای گرفته و امروز جهان، نظاره‌گر نظامی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی، آرمان‌های مقدّس و آموزه‌های دینی است که با اقتدار، ایمان راستین و اراده‌ای پولادین از عرصه‌های صعب و طوفان‌های سهمگین گذر کرده و تنومند و استوار در حال بالندگی روزافزون است.
نظام سلطه و در رأس آن آمریکای جنایتکار که به ناتوانی خود در شکست ملّت ایران پی برده و توان درگیری مستقیم با ایران را ندارد؛ با ایجاد ناامنی در منطقه تلاش دارد مانع از گسترش گفتمان انقلاب اسلامی شود و حوادث این روزهای جهان پس از عملیات بزرگ طوفان الاقصی نشان می‌دهد که هژمونی استکبار در منطقه شکسته شده و این تنها بخشی از قدرت نرم جمهوری اسلامی است.

بر ماست این میراث گرانبها را که حاصل خون هزاران شهید گلگون‌کفن است؛ پاس بداریم و با عزمی راسخ، ایمانی والا و توکّل بر منبع لایزال الهی در مسیر پیشرفت و توسعه میهن اسلامی گام برداشته و رسالت خود را در قبال شکوفایی نظام مقدّس جمهوری اسلامی به انجام رسانیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، فرا رسیدن این روز عزیز را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و ملت شریف به ویژه ،مردم عزیز شهرستانهای فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین، تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم مردم غیور ایران ضمن حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن، خود را برای انتخاباتی با شکوه آماده ‌کنند و تداوم بخش مسیر عزت ایران اسلامی عزیز باشند.
‘محمدمهدی فروردین’

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

۲۲ بهمن سالروز پیروزی مردم بر استکبار است

ج بهمن ۲۰ , ۱۴۰۲
۲۲ بهمن سالروز تجسّم اراده و عظمت امام بزرگوار و پیروزی مردم بر استکبار و احیای ارزش‌های الهی و تجلی عزت و غرور ملت است و همان گونه که در آیه ۵ سوره مبارکه ابراهیم‏ آمده؛ «وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّه»، این روز را باید گرامیداشت چرا که به عنوان «ایام […]

You May Like