سرقت مسلحانه پژو پارس از اهواز و کشف در “فیروزآباد”

فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: سواری پژو پارس که به صورت مسلحانه از اهواز سرقت شده بود در این شهرستان کشف و راننده روانه دادسرا شد.

سرهنگ “مهدی جوکار” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی به یک سواری پژو پارس مشکوک و راننده قصد فرار داشت که با اقدامات فنی آن را توقیف کردند.

وی افزود: در استعلام از سامانه پلیس مشخص شد پلاک این خودرو با سایر ارکان آن همخوانی نداشته و در مهرماه سال جاری از شهرستان اهواز به صورت مسلحانه مورد سرقت قرار گرفته است.

سرهنگ “جوکار” با اشاره به دستگیری یک نفر متهم در این رابطه و معرفی وی به مرجع قضایی، به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان در فیروزآباد

س بهمن ۱۰ , ۱۴۰۲
فرمانده انتظامی فیروزآباد از اجرای طرح جمع آوری متعادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر به صورت محله محور طی ۲ هفته اخیر خبر داد. به گزارش فیروزنا، سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با هدف افزایش احساس آرامش […]

You May Like