تیم فوتبال نونهالان علم و ادب فیروزاباد آماده رقابت در لیگ مناطق کشور می‌شود

سرمربی تیم فوتبال نونهالان فیروزاباد گفت: تیم فوتبال نونهالان علم و‌ادب فیروزآباد به عنوان قهرمان فارس برای رقابت در لیگ مناطق کشور آماده و حضور می‌یابد.

شایان نجفی اظهار داشت: تیم نونهالان فیروزآباد در سال ۱۴۰۱ با خرید امتیاز لیگ برتر استان وارد مسابقات استانی شد و با نام منتخب هیات فوتبال با مدیریت محمد معین صفاری آغاز به کار کرد.

وی افزود: در سال نخست بدون شکست و با اقتدار قهرمان لیگ برتر نونهالان فارس شد و به مسابقات کشوری صعود کرد.

سرمربی تیم فوتبال قهرمان نونهالان فارس ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ تیم با نام باشگاه شاهد فیروزآباد در لیگ‌دسته اول نونهالان فارس شرکت کرد و موفق شد درخشان ترین نتایج را کسب کند.

نجفی اضافه کرد: از هشت بازی هفت برد و بیست و هفت گل زده و دریافت تنها دو گل آمار درخشان این تیم بود.

هیات فوتبال فیروزاباد حمایت از تیم های فوتبال شهرستان را وظیفه خود می داند

رئیس هیات فوتبال شهرستان فیروزاباد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  اظهار داشت: هیات فوتبال شهرستان فیروزاباد در راستای مسئولیت اجتماعی خود حمایت از تیم های فوتبال شهرستان را وظیفه خود می داند.

محمد معین صفاری افزود: به همین منظور با تمام امکانات خود در کنار باشگاه فرهنگی ورزشی علم و ادب که از کادر مدیریتی و مربیگری کارامد و با دانشی برخوردار است حضور دارد.

وی ادامه داد: هیات فوتبال شهرستان فیروزآباد تمام توان خود را در جهت هرچه قوی تر ظاهر شدن تیم فوتبال نونهالان علم و ادب این شهرستان که نماینده استان فارس در مسابقات کشوری است به کار خواهد گرفت.

این مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه در پایان سخنان خود تصریح کرد، تیم فوتبال نونهالان علم و‌ادب  فیروزآباد با حضور۰ در لیگ مناطق کشور در گروه پنجم این مسابقات قرار است با حریفان خود یعنی پویش پاسارگاد نی ریز، نیوسایپا بندعباس، ابوذر کنگان و پارس جنوبی جم به رقابت بپردازد و دو تیم برتر این گروه بعد از ۵ هفته به دور نهایی مسابقات صعود می کند.

خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تبدیل سالن سینما به باشگاه پرورش اندام در فیروزآباد

ش بهمن ۲۱ , ۱۴۰۲
به گزارش فیروزنا به نقل از خبرگزاری فارس، امروزه با توجه به حضور و فعالیت پر تعداد کارگردان‌ها و بازیگران مطرح و محبوب کشورمان در عرصه فیلم‌های سینمایی، سینماها بین مردم محبوب شده‌اند و خانواده‌ها بعد از گذراندن یک روز پرمشغله و کاری خود، شب‌ها سینما را برای دور هم […]

You May Like