جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از اجرای طرح جمع آوری متعادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر به صورت محله محور طی ۲ هفته اخیر خبر داد.

به گزارش فیروزنا، سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با هدف افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی و سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان، طرح جمع آوری متعادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر را به صورت محله محور را به مدت ۲ هفته اجرا کردند.

او افزود: در این طرح که با حداکثر توان و بهره‌مندی هدفمند از امکانات و تجهیزات اجرا شد؛ ۱۱ خرده فروش مواد مخدر و ۱۸ معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد بیان کرد: در این طرح ۱۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۴ واحد صنفی و مسکونی به علت فروش قرص‌های روان گردان و مواد مخدر صنعتی نیز پلمب شدند.

او گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

firouzna

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

به نیابت از حاج‌قاسم پاداشم را به انصارالله دادم

ی بهمن ۱۵ , ۱۴۰۲
دانش‌آموز اهل فیروزآباد فارس پس از کسب رتبه دوم در نهمین رویداد جهانی اربعین جایزه ۸۰۰ یورویی خود را به انصارالله یمن هدیه کرد. به گزارش فیروزنا، محمدتقی محرابی دانش‌آموز پایه دوازدهم رشته انسانی مدرسه نمونه دولتی امام رضا (ع) شهرستان فیروزآباد است که در بخش «سفرنامه» به طور مشترک با […]

You May Like