آئین بهره‌برداری از درمانگاه شبانه روزی تامین اجتماعی شهرستان فیروزآباد برگزار شد

به گزارش فیروزنا: درمانگاه شبانه روزی تامین اجتماعی شهرستان فیروزآباد با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد تومان با حضور استاندار فارس و نماینده مردم در مجلس، فرماندار و دیگر مسئولین محلی افتتاح شد.

ساختمان این درمانگاه مجهز به آزمایشگاه، داروخانه، دندانپزشکی و واحدهای پرستاری شامل: تحت نظر زنان و مردان، تزریقات، نوار قلب، cpr و ۷اتاق معاینه پزشک متخصص و عمومی و متخصص زنان و زایمان و مامایی می باشد که در حال حاضر فقط پزشک عمومی، داروخانه وتزریقات آن فعال است.

این مرکز درمانی در فضایی به مساحت ۵ هزار متر مربع با ۲۰ پرسنل آماده ارائه خدمت به بیمه شدگان تامین اجتماعی شهرستان فیروزآباد بصورت رایگان می باشد.

گفتنی است شهرستان فیروزآباد ۱۲۱۵۰۰ نفر جمعیت دارد که ۴۳درصد آن تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی می باشند.

درمانگاه تامین اجتماعی فیروزآباد واقع دربلوار ولایت شهر فیروزآباد است که در آبان ماه سال ۱۳۹۸ عملیات اجرایی آن آغاز گردید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تجهیز قطب درمانی جنوب غرب فارس

پ بهمن ۱۹ , ۱۴۰۲
نماینده فیروزآباد گفت: تلاش نمودیم فیروزآباد در حوزه بهداشت و درمان بعنوان قطب درمانی جنوب‌غربی فارس از هر لحاظ مجهز گردد. به گزارش فیروزنا، آئین استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشکده عالی سلامت شهرستان فیروزآباد با حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، رئیس دانشگاه دولتی، عضو […]

You May Like