بهره‌برداری از ۸۵۰۰ مترمربع آسفالت معابر روستای مرادآباد از بخش میمند

بهره‌برداری از ۸۵۰۰ مترمربع آسفالت معابر روستای مرادآباد از بخش میمند شهرستان فیروزآباد با اعتباری بالغ بر ۳۲۰۰ میلیون ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فیروزآباد
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فیروزآباد، در نهمین روز از دهه پر فروغ فجرانقلاب اسلامی، با حضور دکتر محمد مهدی فروردین نماینده مردم در مجلس، دکتر جمشیدی فرماندار شهرستان فیروزآباد و برخی مسئولین محلی، ۸۵۰۰ مترمربع آسفالت معابر روستای مرادآباد به صورت نمادین توسط امام جمعه بخش میمند افتتاح شد.

مهندس کریمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فیروزآباد اظهار داشت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۳۲.۰۰۰ میلیون ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فیروزآباد از محل اعتبار ملی و نیز مشارکت دهیاری و اهالی روستا در بحث تکمیل زیر سازی با اعتباری بالغ بر ۲۰.۰۰۰ میلیون ریال و مجموع اعتبارات دو دستگاه به بیش از ۵۰.۰۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از اهالی روستا در مشارکت در بهسازی معابر از نگاه ویژه دکتر فروردین نماینده شهرستان به بجث عمرانی روستایی و تخصیص بیش از ۹۰ درصد اعتبارات در اختیار نماینده به این حوزه توسط مدیر بنیاد قدردانی نمودند.

کریمی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ در بیش از ۱۸ روستا عملیات عمرانی انجام شده و در سال جاری به بیش از ۲۵ روستا خواهد رسید.

همچنین اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستا با اهدا لوح یادبود از زحمات کریمی مدیر بنیاد و صفری کارشناس فنی بنیاد مسکن شهرستان فیروزاباد قدردانی نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دکتر فروردین با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۲ بهمن را تبریک گفت

ج بهمن ۲۰ , ۱۴۰۲
دکتر محمد مهدی فروردین نماینده فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین با صدور پیامی ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از آحاد مردم غیور و انقلابی استان برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند. متن پیام بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم حادثه بیست‌ودوم بهمن و پیروزی انقلاب، پایان […]

You May Like